سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در گوشی با خدا

من چیکار کنم؟؟؟؟؟ شما بگین..........

هرکس راهی را در جستجوی دانش بپیماید، خداوند راهی را به سوی بهشت برایش هموار گرداند . ( پیامبر خدا صلی الله علیه و آله(

خدایا سلام. دوباره دل دیوونه ی من بدجور به هم ریخت. دیگه نمیدونم باید چیکار کرد . خدایا دیگه تحمل این درسای مزخرف رو ندارم. از طرفی فکرو ذکر المپیاد داره دیوونه م میکنه. از اون طرف خونواده. با اینکه میدونن من فقط میخوام برا المپیاد بخونم و امسال سال آخر که میتونم المپیاد بدم ، باز با من همکاری نمیکنن. باز فقط نمره هام رو نیگا میکنن. خدایا من چیکار کنم ؟ از یه طرف میبینم بچه ها دارن میخونن. از یه طرف کلکسیون نمره ناپلئنی ها . من با این نمره ها مشکلی ندارم. برا کنکور معدل خرداد مهمه که اونم میتونم بعد از مرحله دوم المپیاد بخونم . اصلا کی گفته درس مال سال تحصیلیه؟ درس و باید شب امتحان خوند. بابا وقتی یکی برا المپیاد میخونه مطمئناً میتونه درسای دیگه رو هم به راحتی بخونه. مخصوصا ما ریاضی جماعت. خدایا امروز دوستم میگه " من دیشب شیش ساعت المپیاد خوندم. "اما من چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فقط نیم ساعت. نمیدونم این دارو هایی که دکتر بهم داده چیه؟ هم خواب آوره هم سرگیجه میگیرم. به هر حال انگار بنده اصلا نباید درس بخونم.  میخوام بگم خل شدم . اما فکر کنم بودم. شما بگین من چیکار کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟